søndag 22. juni 2008

Sjette dag på ketolysekuren (lørdag)

Fikk ikke skrevet i går, og er ikke bombesikker på alle detaljer. Utenom måltidene tok jeg ved to anledninger noen skiver Jarlsbergost/camenbert.

Ingen morgentrim, men en fysisk nokså aktiv dag.

FROKOST
Eggerøre i mikrobølgeovnen: 2 egg, 1 dl fløte, en god neve ost, 4 skiver lammerull, grønt klipp. Servert på 2 små skiver Herborgs grove med masse smør. Kosttilskudd (inkl. mine egne), vann, farris, kaffe.

Grønn te. Farris.

LUNSJ
1 skive Herborgs grove med masse meierismør, delt i to. Den ene halve med rekesalat, den andre halve med ost. Farris. kosttilskudd.

MIDDAG
Kylling i appelsinsaus (oppskrift fra kokeboka til Fedon Lindberg, jeg tok lite saus), bladsalat med olje/sitron-dressing, brokkoli. Farris. Kosttilskudd.

KAFFE
Et løvtynt stk mørk sjokolade. Kaffe. Farris.

KVELDS
1 stykke kylling (uten saus), 2 skiver Herborgs grove med smør. Kosttilskudd, inkl. mine egne.

Godt utslag på ketolysestixen om kvelden; trinn 2 på skalaen.

Vi hadde middagsgjester, og de andre drakk vin - spiste dessert osv., men jeg droppet disse godsakene uten at det føltes problematisk i det hele tatt. Jeg sier til meg selv at jeg har et større og langsiktig mål. Det ville vært idiotisk å bryte med dietten. Og er ikke fristet.

Men de siste dagene har jeg vært sulten mellom måltidene. Litt uventet, for de første dagene var jeg jo så mett at jeg var kvalm. Og vekten har ikke vist positiv utvikling. Jeg veier meg om morgenen, etter toalettbesøk. Laveste registrering 103,6 kg, høyeste 104,8 kg.

Ingen kommentarer: