onsdag 11. juni 2008

I dag kom ketolysepakken!

Endelig, etter en ukes venting, kom det jeg hadde bestilt fra ketolyserkurens nettbutikk: "full pakke".

1 bok "Slank med ketolysekuren - en enklere vei til et lettere liv".
Den virker veldig bra - etter en rask kikk. Her ser det meste ut til å være behandlet og forklart på en enkel måte, inkludert menyer og oppskrifter.

1 dvd "Slankekurs med ketolyse"
Det er et klistremerke på den om at noen minutter av kapitlene under mosjon ved en programmeringsfeil er flyttet og inngår i filmen fra sydenferien!?! Hadde det ikke vært bedre å ordne opp i dette enn å sende ut dvd-er med feil??? Hm. Merkelig.

3 bokser med kosttilskudd
Magnesium
Krom-kalium
Selen-sink

1 boks bakemiks
som jeg skal kunne bruke til å lage bl.a. grovt proteinbrød, knekkebrød, vafler og pizzabunn. Brød er noe av det jeg savnet mest forrige gang jeg gikk på ketogen diett, så dette skal bli spennende å prøve.

1 pakke ketolyse urinstix
50 teststrimler som måler om jeg er i ketose. Dette var veldig motiverende for meg forrige gang jeg gikk på ketogen diett; brukte stixen som "diplom" og bekreftelse på at jeg gjorde det riktige, også i perioder med stagnasjon på vektnedgangen.

Og for denne herligheten, inkludert en ekstra boks bakemiks, har jeg betalt ca kr 1100,-. Det er det ikke noe å si på!

Så er spørsmålet om når jeg skal starte. Skal jeg vente til mandag, kanskje? Sette meg inn i boken, få handlet inn alt jeg trenger å ha i hus osv.? Eller skal jeg sette i gang i morgen tidlig? Tror jeg venter til mandag, så jeg får sikret meg at jeg har det jeg trenger til alle måltider … ;-)

Ingen kommentarer: