mandag 16. juni 2008

Og nå er jeg i gang!

Nå er jeg endelig i gang. Merker at jeg er psykisk er innstilt på ketose, for jeg har hatt trykk i hodet/svak hodepine og følt meg mer energisk de siste par dagene ;-). Snakker om å ta ting på forskudd, ha-ha!

Startet dagen med dusj, så rolig landeveissykling ute i 25 minutter. Det var helt ok, ganske friskt faktisk.

FROKOST, drøye 2 g kbh:
Mikro-omelett av 2 egg og en god neve revet ost. (Glemte fløte.) Glemte å salte omeletten, jeg er ikke vant til å bruke noe særlig salt. La det på 2 små ristede skiver av Herborgs grove, påsmurt dugelig med smør (for å kompensere for den glemte fløten) og 50 g kjøttpålegg (kalkun krydderfilet). Over 1/2 liter vann, kaffe.
I tillegg til det anbefalte krom-kalium kosttilskuddet fra ketolyse, tok jeg en del av de andre tilskuddene jeg pleier å bruke: omega 3 og lyprinol, hvitløk, q10, b-vitamin og c-vitamin. Tror jeg skal droppe eller redusere longo-vital, har pleid å ta 3 hver dag, men i kosttilskuddene fra ketolyse er det sannsynligvis så mye vitaminer og mineraler at det blir overflødig nå.

Og nå drikker jeg farris og er optimist!

Ingen kommentarer: