fredag 20. juni 2008

Femte dag på ketolysekuren

Det er tredje dag på rad at jeg ikke får den morgentrimmen jeg hadde bestemt meg for. Det blir travelt, men nå i helgen må jeg komme inn på rett spor.

Det har vært en lang og travel dag. Og i kveld har vi gjester. Jeg har bestemt meg for å følge Torkil Andersens råd om å ikke drikke vin de fire første ukene på dietten, så jeg sitter her med vann og farris mens de andre drikker min yndlingsrødvin. Og det er helt ok - for jeg har et annet og større mål som er viktig. ;-)

Kort oppsummering av matinntak i dag:

FROKOST
1 liten skive Herborgs grove med majones og et kokt egg. Farris. Kaffe

LUNSJ
Stor porsjon bladsalat med en halv pakke ferdig grillete kyllingbiter, oliven, fetaost og sæterrømme.

ETTERMIDDAG
1 liten skive Herborgs grove med kokt egg. Rester av fiskemiddag og spinat. Farris. Kosttilskudd.

MIDDAG
Karbonadedeig med hakket kål, stekt i godt smør og med eksotisk krydder. Sæterrømme. Farris. Vann. Kosttilskudd.

KVELDS
3/4 rund brie. Vann. Farris. Urtete. Kosttilskudd, inkludert mine egne.

I dag har jeg vært litt sulten, håper det er et godt tegn …

Ingen kommentarer: