torsdag 19. juni 2008

Dag fire på ketolysekuren

Hadde tatt sovetablett i går kveld, så det ble heldigvis mere søvn. Startet dagen med time hos fastlegen, som hadde fått resultatet fra en del blodprøver jeg tok forrige uke. Det ser ikke så verst ut, kolestrol og blodsukker i øvre del av normalområdet. Han ville ta en del flere blodprøver, så det får jeg resultatet av neste uke. Han er positiv til dietten og spent på hvordan det vil gå, men vil gjerne at jeg tar noen blodprøver en gang i måneden for å følge utviklingen.

Rakk ikke morgentrimmen fordi jeg skulle så tidlig til legen, men jeg får prøve å ta det igjen senere i dag. Det blir en del sjauing og fysiske oppgaver i dag uansett …

FROKOST
Eggerøre i mikrobølgeovnen: 2 egg, 1 dl fløte, kyllingbiter - i mikrobølgeovnen i fire minutter. Drysset over seltin og klippet løpstikke og esdragon. La det oppå 2 små skiver Herborgs grove med meierismør. Nam-nam! Kosttilskudd, 2 store glass vann, kaffe.

LUNSJ
1 avocado (hadde ikke tid til å dandere den på noen måte). Vann. Kosttilskudd. Grønn te.

Rooibos-te.

Sulten (!) på ettermiddagen, så jeg tok noen skiver Jarlsbergost og en stor bit camenbert. Vann, farris.

MIDDAG
Torsk med pepperrotrømme + knuste mandler og hasselnøtter, spinat og grønn ferdigmikset ruccola-salat med personlig tillegg av selleristilk, agurk, grønne oliven, fetaost og fersk klippet esdragon. Kosttilskudd, vann, farris.

Ingen kommentarer: