lørdag 31. januar 2009

Uke 33, dag 6: Sjette dag på ny ketolyserunde




Jeg har ikke riktig fokus, merker jeg. Det er veldig mye som skjer i livet og med familien akkurat nå, og da er det vanskelig å holde skikkelig fokus på kuren. Jeg ser ikke helt muligheten for mosjon heller. Det er delvis på grunn av giktproblemene, men også på grunn av kaldt vær og glatt føre. Men jeg får fortsette med maten (så godt jeg klarer), og så vil det nok gå seg til etter hvert! Lurer på om jeg skal droppe tomater noen dager, tror egentlig at de gir meg mer giktsmerter …

Morgenvekt: 94,4 kg. Jeg spiser for mye, dessverre. Har litt "ulvehunger" og adlyder den. Er nok også litt væskefylt og hoven på grunn av gikten for tiden. Men jeg nekter å la meg deppe på grunn av at vekten ikke går ned nå. Jeg har tillit til at jeg skal klare dette over tid, og at jeg kommer til å nå målet i løpet av et par år. At jeg ikke har fokus akkurat nå, ikke har funnet rommet for å mosjonere og derfor ikke får resultater - det er bare en midlertidig tilstand. Som de sier på amerikanske tv-serier: "Everything is gonna be all right."

FROKOST
Eggerøre med to egg, tomat, fløte, revet Jarlsbergost. En avokado. Et stykke røkelaks. Grønn salat. Rømme med sennep.

LUNSJ
Tre skiver skinke, Jarlsbergost, paprika og majones. En hel avokado. Ketolysetabletten og grønn te.

MIDDAG
Tacos (alt tilbehøret, men uten lefser/skjell). Vann.

KAFFE/DESSERT
3 flak Lindts 70% sjokolade, fem valnøtter og halvannen kopp kaffe med fløte.

Et lite glass rødvin.

KVELDS
En skje cocosa, et egg med karrimajones. Og en neve mandler.

Svette masse utover kvelden, hadde hjertebank, lett hodepine - så nå kjennes det som det skjer noe i kroppen. Deilig! Drakk helt enorme mengder vann og sprang tilsvarende ofte for å tisse.

Kosttilskudd, vann og urtete ved sengetid.
Sticksen viste utslag.

Fikk ikke sove.

Ingen kommentarer: