mandag 26. januar 2009

Uke 33, dag 1: Første dag på ny ketolyserunde



Da er det i gang med andre ketolyserunde. Nå har jeg gått opp litt mens jeg har spist brød, og jeg håper vekten vil gå raskt og smertefritt nedover.

Morgenvekt: 94,5 kg. Det er 10,5 kg mindre enn for syv måneder siden. Noen synes kanskje det er lite vekttap, men jeg er fornøyd med at dette platået virker ganske robust. Min laveste vekt etter at jeg begynte på ketolyse 16. juni 2008, er så vidt jeg husker 93,2 kg. At jeg ikke har gått opp mer i denne perioden med "normalkost" - det er jeg egentlig veldig fornøyd med.

Da var det også på tide å ta frem ketolysetablettene, jeg har heldigvis en del igjen på lager.

FROKOST/LUNSJ
Eggerøre med tomat, hakket vårløk og selleriblader, fløte, Jarlsbergost og rømme. Salat og kjøttpålegg. Majones. Seltin. Kosttilskudd (inkl. ketolysetablett), vann og kaffe.

MIDDAG
Ovnsstekt steinbit med saus av rømme/creme fraiche, stekt sellerirot og persillerot. Lokk av Jarlsbergost. Krydder: Koriander, ingefær, hvitløk, urtesalt og pepper. Ketolysetablett.

KAFFE/DESSERT
Tre flak Lindts sjokolade, tre valnøtter og en kopp kaffe med fløte. Kosttilskudd.

KVELDS
Noen spiseskjeer pisket fløte med dryss av ekte vanilje.

På kvelden; litt diare. Slik var det også i forrige runde. Da må jeg kanskje i gang med lepicol-kapsler igjen?

Ingen kommentarer: