mandag 5. januar 2009

Uke 30, dag 1: Vedlikeholdet fortsetter




Rakk ikke å veie meg i morges.

FROKOST
Omelett av to egg, litt creme fraiche, rosenkål, mandelmel og revet ost. Grønn salat.
Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
En avokado med rekeost og en Ryvita multigrain med majones og Jarlsbergost. Vann og grønn te.

MIDDAG
En schnitzel (kanskje ikke topp mat, men godt en gang i blant), kokt brokkoli, grønn salat og grønnsaksrester fra i går. En klatt creme fraiche. Temperert drikkevann, men glemte ayurvediske kosttilskudd.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe, fem flak Lindts og fem valnøtter.

KVELDS
Satt oppe sent og endte opp med å spise kveldsmat. Flere Ryvita multigrain med majones, skinke og Jarlsbergost. Og mandler. Og sjokolade - 8 flak Lindts! Uff og uff!

Kosttilskudd, vann og flere kopper urtete.

Livet er litt kavete for tiden, det har vært litt for mye som har skjedd de siste dagene. Savner energien fra ketolysekuren, men har mindre sult også på vedlikehold. Nå spiser jeg jo store porsjoner og får i meg en del fett, så jeg har jo ingen grunn til å være sulten heller. Men det er godt å konstatere at blodsukkeret er så jevnt at jeg ikke har problemer med å vente til neste måltid …

Ingen kommentarer: