tirsdag 6. januar 2009

Uke 30, dag 2: En grei dag



Morgenvekt: 93,9 kg. Det er helt utrolig at vekten holder, selv om jeg spiser såpass mye. Tror jeg er i en hormonell svingning, siden jeg er såpass sulten. Men fettet hjelper meg med å beholde humøret.

FROKOST
Omelett av egg, rømme, revet ost og brokkoli. (Mørk i fargen: Den ble litt vel godt stekt i dag, ja! Jeg drev med noe annet samtidig …) Grønn salat. Majones. Etterpå: Litt mandler. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Tre (!) skiver Ryvita multigrain med majones og Jarlsbergost. Vann og grønn te.

MIDDAG
Kjøttdeig som husbonden hadde stekt og krydret sterkt, salat, ostegratinerte brokkolirester. Rømme. Ayurvediske kosttilskudd og lunkent vann.

KAFFE/DESSERT
En stor porsjon pisket krem med multesyltetøy og en kopp kaffe.

Ingen kommentarer: