onsdag 21. januar 2009

Uke 32, dag 2: Tilbake til hverdagen



Dette er den siste uken med vanlig mat, før jeg skal ta urinprøve mandag morgen for å teste for peptider i urinen og se om jeg har reaksjoner på korn eller melk.

I går spiste jeg til sammen seks brødskiver, fordelt på tre måltider. Og i dag har jeg hevelser i hendene, smerter i leddene osv. Sånn har det vært i mange år, at jeg reagerer på brødmat.

Jeg er veldig spent på hvordan det blir å begynne i ny ketolyserunde.
- Vil jeg få det "energiboostet" som jeg hadde første gangen? Og i så fall, hvor lenge?
- Jeg er ikke så bekymret for begynner-ubehaget/ overgangsplagene, for de er bare midlertidige.
- Vil det være lett å komme i ketose?
- Vil jeg få et nytt vekttap og hvor mye kan jeg gå ned?
- Hvor lenge kan jeg holde på før jeg må ta ny pause?

Jeg er litt forbauset over at vekten holder seg så bra når jeg har spist så "vanlig" som jeg har. Og kombinert økt karbo med å opprettholde det høye fettinntaket. Men jeg tror det handler om et platå som kroppen har. Det nivået jeg ligger på nå er en vekt jeg hadde i flere år, på 90-tallet. Tilsvarende kan jeg kanskje forvente et nytt platå på 86-87 kg, som også er en "kjent vekt" fra yngre dager. Det skal bli spennende!

Morgenvekt: 94,1 kg. Altså er det samme vekten som før reisehelgen min.

(SEN) FROKOST
Eggerøre/omelett av to egg, litt fløte, revet ost, nesten en halv brokkoli fra i går, paprikastrimler - stekt i smør. Litt salat ved siden av. Servert på to brødskiver med majones og lammerull. Urtesalt over. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Ingen kommentarer: