fredag 30. januar 2009

Uke 33, dag 5: Femte dag på ny ketolyserunde


Glemte sticks i går, så jeg testet nå på morgenen. Den ga utslag, men det er vel ikke "tellende" når man tester på morgenurin. Hadde uansett et behov for å se rosalilla farge. :-) For starten på ketolysekuren har denne gangen ikke vært supergrei. Tror det er litt mye stress i livet mitt akkurat nå, jeg har ikke det mentale fokuset som skal til.

Jeg beundrer virkelig de som går på denne kuren og samtidig smører matpakke, koker poteter osv. til familie/barn. Her er det bare gubben og meg, og vi spiser nesten samme maten. Det gjør det mye lettere. Kjenner jeg blir utfordret når vi har besøk, og jeg da må servere brød og syltetøy. - Jammen er jeg heldig i hverdagen!

Fordøyelsen er ikke helt god. Jeg pleier å gå på do hver morgen, og hvis jeg ikke får gjort det blir jeg plaget med hodepine, kvalme og kroppslig ubehag utover dagen. Nå er systemet blitt litt tregere så jeg vil igjen gå til innkjøp av Lepicolkapsler. Jeg har brukt dem før, og de pleier å ordne saken.

FROKOST
Eggerøre med tomat og brokkoli, salat, majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Husker ikke om jeg spiste lunsj. Tror ikke det. Kanskje et kokt egg og mandler og grønn te?

MIDDAG
Biff Lindstrøm og salat. Glemte både ketolysetabletten og de ayurvediske kosttilskuddene.

KAFFE/DESSERT
Gikk litt berserk i en skål med mørk Lindts-sjokolade og valnøtter, dessverre. Og så kaffe med fløte, da.

KVELDS
Egg med majones og karri. Litt valnøtter og mandler utover kvelden.

Kosttilskudd, vann og urtete ved leggetid.

Glemte å teste på ketolysesticksen.

Ingen kommentarer: