søndag 4. januar 2009

Uke 29, dag 7: Travle dager

Det har vært litt vel hektiske dager, og jeg har ikke tatt meg tid til å føre opp alle måltider. Får se om jeg får rekonstruert senere. Julen begynner å være over; i går spiste jeg det siste stykket med hjemmelaget iskake.
En pose klementiner var glemt bak en dør. Et par av klementinene hadde mugnet, så hele posen måtte kastes.
:-)

Morgenvekt: 93,9 kg. Helt ok, synes jeg, at det er så stabilt. Når hverdagen kommer, med strammere matregime og mer mosjon (?), vil vekten nok gå ned. - Trur jeg!

FROKOST
Omelett av to egg, lett creme fraiche, rosenkål med smør (middagsrester fra her forleden dag). Servert med kalkunskinke og oppskåret agurk. Og en klatt majones. Og litt mandler.
Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
En skive Ryvita multigrain med majones, skinke og Jarlsbergost. Van og grønn te.

MIDDAG
Kjøttdeig, vårløk, masse paprika (gul, rød og grønn) og litt tomat stekt i meierismør med karri, ingefær, hvitløk, gurkemeie og koriander. Salt og pepper. Servert med grønn salat (dressing: Udo' choice-olje og ren sitronsaft, urtesalt og kvernet pepper), ostegratinert grønnsaksblanding og tzatziki. Ayurvedisk kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe. Jammen har det dukket opp noen helsekostsjokolader som ble kjøpt inn til jul! Altså ble det to striper mørk sjokolade med mint-fyll til kaffen i dag. Vet ikke om det var verdt det, for den var ikke så god.

KVELDS
To skiver Ryvita multigrain med majones og Jarlsbergost, samt litt rester fra middagen.

Kosttilskudd, vann, urtete.

Ingen kommentarer: