torsdag 29. januar 2009

Uke 33, dag 4: Fjerde dag på ny ketolyserunde


Rakk ikke å veie meg i morges! Føler meg ikke lettere. Føler ikke at jeg er i ketose, men tenker at jeg skal teste i kveld.

FROKOST
Et kokt egg, en god klatt majones, salat med paprika og agurk, ost og skinke. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Et kyllinglår (kaldt, rett fra pakken), et egg og en god klatt majones med karri. Ketolysetablett, vann og grønn te.

MELLOMMÅLTID - FORDELT UTOVER
En avocado med majones. Et egg med majones og karri. Litt paprika og agurk. Valnøtter. Vann og te.

MIDDAG
En kotelett, kokt brokkoli med smør, salat med tzatziki. Ketolysetablett, vann.

KAFFE/DESSERT
Tre flak Lindts, fem-seks valnøtter og en kopp kaffe med fløte.

KVELDS
En mikroomelett av to egg og litt ost, med tomater og brokkoli.

Har tatt noen never mandler innimellom i dag som ikke er ført opp …
Kosttilskudd, vann og urtete før sengetid.

I dag har jeg vært stressa, kaotisk og sulten. Vet ikke hva som er livet og hva som er ketolysen … Glemte å teste med sticks om jeg er i ketose dag jeg la meg.

Ingen kommentarer: