søndag 25. januar 2009

Uke 32, dag 7: Siste dag før ny ketolyserunde!

Morgenvekt: 94,4 kg.

Overraskende at vekten ikke viser mer, for her har det vært utskeielser i fleng. Den siste uka har jeg spist "utemat" ved flere anledninger. Og i går kveld var vi på fest, der jeg tillot meg både dessert og kaker. Litt pussig, men det sa plutselig helt stopp etter ett og et halvt kakestykke. Jeg hadde tenkt å unne meg en finale med tre små stykker kake, men måtte slutte halvveis. Det ble for mye søtt, kvalmende.

TESTEN HOS NEUROZYM
I morgen er det prøvetaking - Neurozym's test for peptider i urinen. Det er jo et relativt langvarig og kostbart prosjekt. Først har jeg spist brød i to uker og nå vil det (hvis jeg har forstått det rett) ta et par-tre uker før resultatet er klart. Og resultatet må jeg få meddelt hos "rekvirenten". Som så skal foreslå diett/alternativ medisin/kosttilskudd som skal prøves over en tid. Jeg har valgt en av de rekvirentene som stod på Neurozyms liste, hvilket betyr noen timers reising for konsultasjon. Test, reise og konsultasjon blir fort en del kroner! Men det er egentlig dyrt å slite med helsa, også. Så hvis jeg kan få hjelp gjennom dette, er det nok verdt både tids- og pengebruk.

Jeg har fått tilsendt testsettet fra Neurozym. Herregud! De burde fått et kurs hos reklamebyrået som lager bruksanvisninger for IKEA, for dette var ikke lett å forstå. Utstyret som jeg skal bruke ligner ikke på tegningene i bruksanvisningen i det hele tatt. Det er kanskje det største problemet her!

Jeg skjønner lite av saken, men får jo bare håpe at jeg skjønner mer i morgen tidlig når jeg skrur av lokkene og åpner røret med lilla etikett, der "monovetten" ligger … (Ser at Neurozym ligger på Snåsa, de tror vel kanskje at folk skjønner mer enn det som skrevet står?)

Ingen kommentarer: