tirsdag 31. august 2010

Uke 116, dag 2: Dagen ødelagt av stresshodepine




Våknet med skikkelig stresshodepine og til langt ut på dagen har jeg ikke fått gjort noe annet enn å prøve å bli kvitt den. Dette er en type hodepine som jeg hadde mye av før, men som er blitt redusert de siste årene. Den er omfattende og påvirker fordøyelsen, gir meg en stor hevelse i nakken, kvalme og en hodepine som ikke kan ignoreres. :-( Var det fordi jeg ignorerte trøttheten tidlig på kvelden i går?

Morgenvekt: 91,6 kilo. Som i går, det er fint!

FROKOST
En kopp kaffe med fløte, en kopp grønn te. Kosttilskudd og masse vann.
Ikke aktuelt med mat.

LUNSJ
En boks sardin i olje. Og, helt ulovlig, et halvt speltknekkebrød (mest for å få roet magen). Persille. Vann, kosttilskudd, grønn te.

MIDDAG
Stekt kjøttdeig (krydret med hvitløk og Provencekrydder) med egg og ost. Drysset over med persille. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe med fløte og to biter Camenbertost.

PÅ KVELDEN
Et tredjedels glass rødvin, vann, urtete og kosttilskudd.

Testet med sticks rett før jeg la meg, og den viste godt utslag. Så da har ikke det halve knekkebrødet til lunsj brutt ketosen, heldigvis.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Stakkars deg da.. god-bedring-klemmer og lykke til med morgenvekta. Håper at det går bedre i morgen.

Fru Løvetann sa...

Takk, det er heldigvis bedre i dag ja.