torsdag 19. august 2010

Uke 114, dag 4: Litt Skaldete?

Morgenvekt: 93,2 kilo.

Jeg tror jeg må bevege meg over mot et mer Skaldeman-aktig kosthold, dvs det som er beregnet på de som er mest overvektige. Når jeg ser gjennom hva jeg spiser, virker det logisk at jeg ikke går ned - når jeg sammenholder det med det Skaldeman skriver …

FROKOST
Et kokt egg, majones, en skive Provenceskinke. Vann, kaffe med fløte.

LUNSJ
En kotelett og tre ss surret sopp. Vann.

MIDDAG
En kotelett og tre ss surret sopp. Vann.

KAFFE
Svart kaffe og et stort stykke camenbert.

Urtete, vann og kosttilskudd før sengetid.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Dette skal bli gøy å følge med på :-) Jeg har også forsøkt i en periode, men klarte ikke å begrense meg. Noen sier at man blir fort mett av fet mat, men det stemte ikke for meg.

Lykke til med skaldinga!

Fru Løvetann sa...

Takk for det, Sissel!

Jeg kjenner jeg er litt nølende, fordi jeg er så glad i grønnsaker. Men samtidig er jeg så innmari lei av å slepe på alle disse kiloene mine! Og jeg synes det er veldig i samsvar med mine egne erfaringer, det Skaldeman skriver. Så jeg har et håp, både om at jeg skal klare å være konsekvent - og at det skal gi effekt.