søndag 1. august 2010

Uke 111, dag 7: Ute av ketose?






Er litt usikker på om jeg rett og slett har falt ut av ketose etter gårsdagens selskapelighet, for jeg var gått opp igjen i morges!

Morgenvekt: 94,6 kilo. :-(

På den positive siden: Tarmkatarren er i ferd med å gi seg. Kvalmen er så og si borte, magesmertene også.


FROKOST
To speltknekkebrød med smør og ost. Eggerøre med bacon. Grønt krydderklipp. Vann, kosttilskudd, grønn te - og så kaffe med fløte. Speltknekkebrødene er selvfølgelig feil, men jeg kjenner at tarmen trenger dem nå. Jeg vil prioritere problemet med tarmeirritasjonen foran ketosen, til tarmen er normal.

LUNSJ
Bringebær med fløte. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
Stekt kjøttdeig, smør- og fløtesurret sopp, grønn salat og kokt blomkål. Rømme og smør. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Bringebær med fløte. Kaffe med fløte.
+ et eksperiment: skulle lage noen sjokoladekjeks jeg hadde sett bilde av på www.lavkarbo.no-forumet. Satte Cocosa, hakkede mandler og mørke sjokoladeflak i mikrobølgeovnen. Eksperimentet var mislykket :-( men jeg spiste det likevel :-) …

Ingen kommentarer: