lørdag 14. august 2010

Uke 113, dag 6: Gått opp igjen …






I løpet av de siste dagene er det blitt rot med maten; uventet besøk som kommer på feil tider i forhold til våre måltider. Normalt ville jeg ikke latt det vippe meg av pinnen, men dette er folk vi nesten aldri treffer … så det var vanskelig nå.

Vekten har vært oppe i 94,8 kilo. :-(

Fredag gikk det alt for lenge mellom frokost og middag, så jeg overspiste til middag og på kvelden. Det er ikke bra for meg å bli forsinket med middagen når jeg har hoppet over lunsjen.

FROKOST
Eggerøre med salamibiter, persille og majones. Vann og kosttilskudd. Kaffe med fløte.

LUNSJ
Fem bringebær med fløte.

MIDDAG
Kokt kylling, stekt purre og ingefær, kokt brokkoli med smør. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Seks bringebær med fløte. Kaffe med fløte.

KVELDS
Litt camenbert og valnøtter. Rødvin og vann.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Stakkars deg som stresser du også. Det er ikke mye som skal til for å rote til disse diettene våre. Jobb, turer, besøk og alt mulig.

Jeg ønsker deg en deilig og stressfri uke med enkel og grei diett! Lykke til i uke 33 ♥

Fru Løvetann sa...

Takk for hyggelig hilsen, Sissel!

Ja, vi får tro det går bedre i denne uka. Om noen dager skal jeg på tur, så da venter nye utfordringer. Men det skal gå bra!