fredag 20. august 2010

Uke 114, dag 5: Mer Skaldeman-spising


Fikk ikke veid meg i morges.

Er kanskje i ferd med å gå over til Skaldeman-mat nå, og det kjennes greit ut. Men jeg tar det litt gradvis, altså. Etter to år på ketolyse er det litt rart å skulle skifte opplegg. Men om dette kan hjelpe meg videre ned i vekt (fordi kroppen er så følsom for karbohydrater) så får jeg gjøre det. Uansett vil jeg fortsette med kosttilskuddene fra www.ketolyse.no + de jeg tar i tillegg.

FROKOST
To kokte egg, en ss majones, fire skiver Provenceskinke. Vann og kaffe.

LUNSJ
Ingen lunsj i dag … bare grønn te.

MIDDAG
Indrefilet med bernaise-saus, litt brokkoli og blomkål. Vann.

KAFFE
To kopper kaffe med fløte og en ss pisket krem.

KVELDS
En liten bit camenbert. Vann og kosttilskudd.

Ingen kommentarer: