fredag 27. august 2010

Uke 115, dag 5: Vet ikke helt hva som skjer …



Vekten er særdeles ustabil, selv om den har fått nye batterier: I dag veide jeg meg flere ganger og fikk resultater fra under 91 til over 93. Den som gikk igjen oftest, har jeg valgt å sette opp her. Men jeg er søren ikke sikker …

Morgenvekt: 92,2 kilo

Ting er ikke bra her; med revmatisk anfall og influensa. Må ta mye smertestillende for å komme gjennom dagen og sover dårlig om natten. Heldigvis kunne jeg sove utover morgenen i dag, så jeg fikk tatt igjen litt av natten … :-)

Vet ikke om det er influensaen eller mobilen det er noe feil med, men jeg har ikke bilder av frokost eller kaffegodt i dag.


FROKOST
To skiver salami, to kokte egg og majones. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

Vann og te utover dagen. Og noen Fribol-drops for halsen.

LUNSJ
Tre skiver lammerull og majones. Te. Vann.

MIDDAG
Kjøttdeig og egg, stekt med krydder. En bukett blomkål med smør. Majones. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
1/4 camenbertost. En og en halv kopp kaffe med fløte.

Vann og te utover kvelden.

Noen Fribol-drops i løpet av dagen, nødvendig for halsen.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Å nei, å nei, sliter du med vekta.. sånn var det hos meg også i vår en gang. Jeg hadde begynt på en pulverkur, sånn GO123. Første uka gikk strålende og jeg fikk se 79-tallet på vekta, men så måtte vekta ha nytt batteri og viste flere kilo mer. Da gikk jeg og kjøpte ny vekt, for det får jo være måte på. Den nye vekta ble besteget i spenning, og jeg forventet jo nærmest et 78-tall eller noe. Nedturen ble stor da den nye vekta viste enda mer enn den gamle med nytt batteri.

Nå står den gamle vekta fortsatt på badegulvet mens den nyeste er forvist.

Jeg vet ikke hva du skal gjøre med vektmonsteret ditt, men håper at du finner en løsning.

Ha en riktig god bedring med revmatismen og influensaen, begge deler på en gang, huff, stakkars.

God-helg-klem fra Sissel

Fru Løvetann sa...

Hei Sissel

jeg husker godt det styret med vekten din, tenkte på det da min begynte å tulle!

Takk for hilsen og klem, det er litt godt at noen synes synd på en!

:-)
God-helg-klemmer tilbake!