tirsdag 10. august 2010

Uke 113, dag 2: Hakk i plata :-)









Morgenvekt: 93,5 kilo. Det er liksom her jeg skal stå og surre og surre - for så å gå litt opp og så ned hit igjen?

De siste dagene har jeg fortsatt med bær til kaffen, men rasjonert mengden. Jeg vil fortsette med det så lenge det er sesong, men så må jeg slutte. Jeg må jo le litt av meg selv som spiser bær. Tror det var Skaldeman som skrev at bjørnen spiser bær om høsten for å fete seg opp til dvalen. Og så driver jeg på med det samme …!
;-)

FROKOST
Eggerøre, to skiver kjøttpålegg, agurk, klippet grønt og majones. Vann, grønn te, kaffe med fløte og kosttilskudd.

LUNSJ
En liten boks makrell i tomat og et halvt speltknekkebrød med smør. Vann og grønn te.

MIDDAG
En og en halv kotelett, sopp surret i smør og fløte, kokt blomkål med smør, rømme. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Åtte bringebær med fløte, en kopp kaffe med fløte.

Vann, kosttilskudd og urtete ved sengetid.

Ingen kommentarer: