søndag 8. august 2010

Uke 112, dag 7: Det går litt bedre nå, tror jeg





Morgenvekt: 93,8 kilo.

Det verste av tarmkatarren er over nå. Jeg har tatt seks Lepicolkapsler om morgenen og en annen sort gode tarmbakterier før middag. Så har jeg redusert kaffedrikkingen fra to morgenkrus og to kveldskrus av normal styrke, til et krus med tynn kaffe morgen og kveld. Drikker en kopp grønn te før kaffen om morgenen. Jeg har tillatt meg litt knekkebrød iblant, for det kjennes ut som om det er bra for min mage. Og så har jeg gjort noen andre tiltak for å redusere stress, bl.a. brukt litt beroligende medisin og sovetabletter. Det virker som ting stabiliserer seg, heldigvis.

FROKOST
Egg og bacon, majones, agurk og grønt dryss. Vann, grønn te og kaffe med fløte. Kosttilskudd.

LUNSJ
En boks sardiner i olje og et halvt speltknekkebrød. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
Ostegratinert blomkål med litt bacon og diverse rester i. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Åtte bringebær med fløte. En kopp kaffe med fløte. Vann.

Ingen kommentarer: