mandag 9. august 2010

Uke 113, dag 1: Lite nytt





Morgenvekt: 93,7 kilo.
Ja, ja. Det kunne vært verre. Ettersom jeg er lite fysisk aktiv for tiden må jeg kanskje bare være glad for at jeg ikke legger på meg?

Jeg lengter så veldig til å veie 88 kilo - det er så stor forskjell på meg fra denne vekten - og jeg har ikke gitt opp tanken om å komme ned til 70 kilo en gang. Men jeg ser ikke helt veien for meg lenger, må innrømme det. Det vil kreve en hel del som jeg ikke helt har oversikt over … Målet og veien var klart, men nå er det litt mer diffust. Jeg synes jeg er rimelig konsekvent og flink med kostholdet, egentlig. Men min metabolisme er nok slik innrettet at jeg må kutte dramatisk på karber for å gå ned i vekt. Det vil bety mindre grønt, mindre bær. Og mer bevegelse, selvfølgelig.

FROKOST
Egg og to lammerullskiver, klippet grønt og majones. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
Et halvt speltknekkebrød med smør og en boks sardiner. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
En stor kotelett, stekt sopp (med krydder, smør og fløte) og kokt blomkål med smør. Vann, kosttilskudd.

KAFFE
Åtte bringebær med fløte, en kopp kaffe med fløte.

Ingen kommentarer: