lørdag 21. august 2010

Uke 114, dag 6: Dette vil jeg!

Fikk ikke veid meg i dag tidlig, heller. Men er ved godt mot i forhold til å legge meg tettere mot Skaldemans anbefalinger.

FROKOST
To egg og fire skiver Provenceskinke. Majones. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
Et egg og to skiver Provenceskinke. Majones. Vann, kosttilskudd og grønn te.
Pluss en stor kopp te til.

MIDDAG
En pakke ribberull (påleggspakke), litt remulade. Farris.

KAFFE
Noen biter camenbert, vann, kaffe med fløte. (Jeg tror camenbert kan være løsningen på "kaffegodt" for meg.)

KVELDS
En hel pose bacon-krisp (må sjekke om det er ok for Skaldeman). To glass rødvin. Farris.

Kosttilskudd.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Så fint at du er godt i gang med "skaldinga" nå :-) De påleggspakkene er virkelig greie å bruke.

Jeg spiste noe lignende i går, også 2 glass rødvin, men den virket ekstra godt, hihi.. merket du også noe til det? Vet ikke om jeg skal ta det som en bonus eller advarsel.

Nå skal jeg lage egg og baconfrokost. Ha en fin søndag.

Fru Løvetann sa...

Hei Sissel O,

takk for hilsen!

Jeg har drukket rødvin tre kvelder på rad nå! Den siste kvelden (mandag) merket jeg det særdeles godt, ja! Men ikke de to foregående …
Vi får ta det som en bonus. :-D

Nå skal jeg innom bloggen din og sjekke hvordan det går med deg!