søndag 2. august 2009

Uke 59, dag 7: Spiser for mye og for mye karber, og det synes jo godt

Morgenvekt: 93,3 kg.

Det er ikke overraskende at vekten er gått opp, for fokuset er dårlig nå. For mye som skjer rundt meg, og det vil nok vare ennå noen uker før jeg får roen som jeg trenger. Jeg er for lite i fysisk aktivitet, er for stressa og pressa - og jeg spiser for mye. For mye, for ofte og med for mye karber (totalt sett). Gnafler mandler mellom måltidene, fordi munnen vil ha noe å tygge på. Akkurat de kiloene mellom 88 og 93 synes veldig godt på meg, så det er lite kjekt å se seg i speilet nå for tiden. Jeg har heller ikke fått noen komplimenter i det siste, ellers har det jo vært mange som har skrytt av vektnedgangen min …

Jeg skal komme sterkere tilbake, men klarer nok ikke å prestere på alle områder samtidig.

Ingen kommentarer: