torsdag 20. august 2009

Uke 62, dag 4: På samme nivå med vekten

Det har vært en lang bloggepause nå, det er ting som skjer i privatlivet som tar opp all tiden. Men jeg holder meg rimelig bra på rett kjøl likevel. På en måte er det også godt å ha en fast begrensning på mat når alt liksom koker rundt en … Har faktisk tatt bilder av de fleste måltidene, får se om jeg legger dem ut etterhvert.

Morgenvekt: 91,8 kilo. Det er jeg fornøyd med, for jeg hatt en sving opp til nærmere 94 kilo siden sist jeg blogget, men de siste dagene har det ligget litt over 92.

FROKOST
Omelett med litt fløte, revet ost og reker. Klippet gressløk og en avokado. Vann og kaffe med fløte.

LUNSJ
For mange mandler og et par små biter mørk sjokolade. Kaffe. Vann.

MIDDAG
Kylling, stekt purre og brokkoli med smør.

KAFFE/DESSERT
En kopp kaffe med fløte, syv flak Lindts-sjokolade, fem valnøtter.

Ingen kommentarer: