torsdag 6. august 2009

Uke 60, dag 4: Ikke så verst, alt tatt i betraktning

Morgenvekt: 92,1 kg. Altså en halvkilo ned fra i går. Kjekt!

Føler at jeg fortsatt spiser for mye, men er mye mindre stressa og har bedre kontroll på ting. Har syklet littegrann i det siste, det hjelper nok også. Og så bruker jeg kosttilskudd igjen. Er sluppet opp for de fra ketolyse (unntatt lunsjtabletten), må bruke noen andre jeg har på lager inntil jeg får råd til å bestille fra ketolyse igjen. Så det er tre Pikasol, en Longovital og en Q-10 om morgenen, til lunsj tar jeg en av ketolysetablettene (den med selen-sink) pluss to C-vitamin og om kvelden tar jeg tre Pikasol til pluss to magnesiumtabletter og fire B-vitaminer.

FROKOST
En liten bit eggepannekake fra i går, med gulost. Pluss eggerøre, avokado og majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Ingen kommentarer: