fredag 7. august 2009

Uke 60, dag 5: Mikroskopisk hopp ned med minus 100 gram

Morgenvekt: 92 kilo. Det var nok fordi jeg sov ekstra lenge i dag; et par ekstra timers søvn på formiddagen gjør alltid at vekten blir lavere. Det er vel søvnhormonene som forbrenner?

Jeg klarer nå å være litt mer bevisst på matmengden og spiser litt mindre mandler mellom måltidene. Har prøvd å ta noen hasselnøtter i steden for, de har en skarpere smak og da holder det med fire-fem …

Ellers har jeg det bedre i livet nå, så jeg skal snart få til et bedre fokus på dietten igjen. Og sykle litt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Fru Løvetann, jeg håper at du har det bra og at du snart gyver løs på kosthold og blogg igjen.

Lykke til og stor klem fra fanklubbmedlem Sissel O

Fru Løvetann sa...

Tusen takk for veldig hyggelig og omtenksom hilsen, det varmet virkelig! Og fikk meg til å prøve å starte opp med blogging igjen.

Det er mye som skjer rundt meg, med alvorlig sykdom i familien som krever at jeg stiller opp. Har også måttet reise litt. Og da blir det ikke hverken tid eller overskudd til blogging. Når jeg endelig kommer meg på nett har jeg liksom ikke igjen hverken ord eller tanker. Men kanskje jeg er i gang igjen nå …?

Takk, snille du for hilsenen. Jeg sender en god klem til deg!