onsdag 26. august 2009

Uke 63, dag 3: Elendig søvn og dum vekt, men hangler meg da gjennom dagen

Sov veldig lite i natt (på grunn av ytre faktorer), så det var ikke overraskende at vekten var høy:

Morgenvekt: 91,8 kilo Surt å ligge fire kilo over der jeg var før i sommer.
:-(

Jeg har nå vært uten ketolysetilskuddene en tid. Må få kjøpt ny porsjon snart, men har ikke hatt råd. Tror nok jeg ville ha det bedre, og ha bedre effekt av kuren, om jeg tok kosttilskuddene. Jeg bruker krom, C-vitamin m.m. og fordeler det jeg har på samme måte som i ketolysetilskuddene. Men det blir enklere når de kommer på plass.

FROKOST
Eggerøre av to egg og litt Jarlsbergost. En avokado. En porsjon bringebær og mandler med fløte. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

Mosjon
Lett trening i dag, nok til å bli svett og andpusten. Men holdt ikke på så lenge. Har kjøpt en "kettlebell" og vil prøve å bruke den en liten økt hver dag. Må finne en fast tid på dagen som er gjennomførbar, kanskje på kjøkkenet - rett før middag? Vi får se…

Spiste noen jordbær og drakk to kopper kaffe med fløte på besøk.

Ingen kommentarer: