tirsdag 21. juli 2009

Uke 58, dag 2: Dette skal gå bra

Morgenvekt: 92 kilo.
Så da er jeg kvitt litt av vannet fra i går. :-)

I dag har jeg hatt en svak, murrende hodepine. Det er nok overgangen fra karbemat til ketosemat som merkes. Har drukket mye vann, og det hjelper.

Det kjennes så riktig å ha gått tilbake til ketosemat, jeg tåler rett og slett ikke den karbohydratmengden jeg hadde gått tilbake til. Merket det på negative fysiske reaksjoner på flere områder.

I tillegg til det som står skrevet under, har jeg gnaflet litt mandler i dag. Ikke mye.

FROKOST
Eggepannekake av egg, cottage cheese, rømme, mandelmel, krydder m.m. stekt i masse smør. En selleristilk. Lammerull. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Eggepannekake med blåskimmelost (ferdigskivet Høng gold - nammmm!). Vann og grønn te.

MIDDAG
Rester fra i går: Et og et halvt kyllingbryst med løk- og ingefærsaus, blomkål. Vann.

KAFFE
Litt pisket fløte med kakaopulver, valnøtter. To kopper kaffe, den ene med fløte. Vann.

Ingen kommentarer: