fredag 10. juli 2009

Uke 56, dag 5 (pause fra kuren)











Jeg har bestemt meg for å ta en pause fra ketolysekuren.
1) Jeg tror ikke ketosen "virker" lenger, men at kroppen har vent seg til den. Og da går jeg ikke ned i vekt.
2) Jeg tror også at jeg har vent meg til for mye fett, og en periode på vanlig lavkarbo vil kreve at jeg reduserer fettinntaket noe.
3) Jeg har ikke motivasjon, fokus og "guts" til å fokusere på vekttap nå, dessverre. Ekstra synd er det fordi akkurat de fire kiloene som jeg nå ligger over "beste resultatet" (88 kg), er kilo som synes veldig godt på meg.
Men nå må jeg rett og slett ha en pause på noen uker, før jeg går løs på en ny runde med ketolyse - eller Skaldeman. I mellomtiden vil jeg fortsatt registrere vekt og matinntak.

Morgenvekt: 92 kilo.

FROKOST
Jordbær med fløte og to speltknekkebrød med blåskimmelost. Vann og kaffe.

LUNSJ
Jordbær med rømme. Kosttilskudd, vann og grønn te.

Ingen kommentarer: