tirsdag 14. juli 2009

Uke 57, dag 2 (pause fra kuren)






Morgenvekt: 91,7 kg. Det er jo en forbedring i forhold til for et par dager siden, da jeg faktisk var oppe i 92,6 kg! Men det er sørgelig i forhold til at jeg faktisk var nede i 88 kg for en tid siden. Så det er mye å jobbe med, og det er synd at gutsen fra det siste året er borte.

Leser litt Skaldeman på sengen og ser at det kanskje er et poeng å ta en skikkelig streng periode med hans opplegg for å få fart på sakene. Da blir det fint lite grønnsaker og null mandler på meg. Men jeg er ikke motivert til et sånt strengt regime nå. Og gleden ved friske jordbær og bringebær er så stor at jeg kunne ventet med vekttap, også om jeg hadde vært mer motivert …

Jeg har økt karbene betraktelig nå når jeg er på pause, det gjør jeg gjennom mer grønnsaker + speltknekkebrød. Og så har jeg kuttet på fettmengden. Jeg har nok spist for mye fett i forhold til Torkil P. Andersens anbefalinger for ketolysekuren, så det er bra for meg å venne meg til en mindre mengde også om jeg tar en ny ketolyserunde. Jeg tror til og med at jeg har spist mer fett enn Skaldeman anbefaler! :-)

Ingen kommentarer: