onsdag 1. april 2009

Uke 42, dag 3: En god start på dagen





For meg er morgenveiingen nødvendig, og jeg gleder meg når det går ned. Dagen blir på ingen måte ødelagt om vekten står stille eller har gått litt opp. Men det er liksom et lite lys over vekttapdager! I dag var det et uventet og hyggelig syn på vektskalaen: Morgenvekt 90,6 kg. Da har jeg altså gått 400 gram ned. Gleder meg til jeg runder 15 kilos vekttap!!!

FROKOST
Eggepannekake av egg, mandelmel, bakemiks fra ketolysenettbutikken, johannesbrødkjernemel, bakepulver, Provencekrydder, oregano, hvitløksalt. Stekt i meierismør. Servert med litt agurk. Vann og kaffe.

LUNSJ
Et stykke eggepannekake med litt majones. Vann, grønn te og kanelte.

FØR MIDDAG
Var sulten og måtte ha et lite stykke eggepannekake med smør, Jarlsbergost og karse før middagen.

MIDDAG
Kokt kylling, dampet brokkoli og vårløk, surret purre og ingefær. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Fem flak Lindts, noen valnøtter og en kopp kaffe. Og en halv kopp kaffe med fløte.

KVELDS
En avocado med rekesalat. Vann.

Et lite glass rødvin.

Kosttilskudd, vann og urtete.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Måtte bare innom og heie litt på deg!
Så flott at du har gått så fint nedover, nå bytter du jo snart ti-tall!
Jeg droppet ketolyse etter 3 mnd med nesten stillstand. Har nå sakte men sikkert krøpet nedover, og er vel litt under deg. Trener mye, og får hjelp til å prøve å finne ut litt om meg selv, hvorfor jeg spiser som jeg spiser.
Stå på videre!!!

Hilsen Olivia!!

Fru Løvetann sa...

Heisann Olivia

Så hyggelig at du titter innom! Og så bra at det går godt med deg!!! Nå ble jeg jammen glad!

Ja, det er en del å finne ut av på både det ene og det andre området. Jeg har ikke skrevet noe særlig om det på denne bloggen, men det er jo en aktuell problemstilling for meg også. Hvorfor jeg spiser som jeg spiser …

Masse lykke til videre!

Fru Løvetann