mandag 27. april 2009

Uke 46, dag 1: Det føles som om det var riktig å kutte melkeprodukter




Morgenvekt: 90,7 kg. Det er 100 gram ned fra i går. Jeg gleder meg utrolig til å komme under 90 kg!!!


FROKOST
Eggerøre, salami, avokado og agurk. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Tre skiver roastbiff, gul paprika og majones. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
Kyllingfilet med surret og hakket løk og fersk ingefær. Kokt brokkoli med et par ss smør. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Hysterisk sliten og trengte noe snop. En liten pakke "creamy" kokosmelk vispet sammen med kakaopulver og en halv teskje Splenda. Spiste alt sammen!!! En kopp kaffe.

(Den pakken var på 2 dl og det var altfor mye, selvfølgelig. Men den hadde litt avførende effekt, så følelsen av å være "stappa" varte heldigvis ikke så lenge.)



Det føles riktig å ha kuttet melkeprodukter. Magen føles mindre, og kroppen har det greit. Jeg håper dette er løsningen for vektstagnasjonen min.

Etter at jeg kuttet ut mat med histaminer, har jeg knapt hatt giktsmerter. Det er merkelig når været skifter at jeg ikke en gang kjenner noe i hendene. Jeg har jo hatt giktsmerter de siste 30 årene. Kan det virkelig være borte? Det tør jeg ikke tro. Får ta en dag av gangen.

Det er klart at uten svinekjøtt, rød paprika, tomater, melkeprodukter (og karbohydrater, da!) så smalner matmulighetene en del inn. Men det er fortsatt så mye god mat som jeg kan spise. Og heldigvis har jeg råd til å kjøpe den maten som er god for kroppen min, det er ikke alle som har det …

Ingen kommentarer: