søndag 26. april 2009

Uke 45, dag 7: Et lite hopp ned, skyldes det at jeg har kuttet ut melkeprodukter?






Morgenvekt: 90,8 kg. Det er en halvkilo ned fra i går. Hm. Jeg lurer på om det kan skyldes at jeg unngikk melkeprodukter i går? Det er flere på lavkarboforumet som har den erfaringen at melkeprodukter (unntatt smør!) bremser vektnedgang. Det er jo litt trist når jeg er så glad i fløte, rømme, creme fraiche, Jarlsbergost osv., men er det nødvendig å kutte det ut for å komme videre ned så skal jeg klare det! Yes, we can!

FROKOST
Eggepannekake av egg, litt fiberhusk, johannesbrødkjernemel, Provencekrydder, oregano og hvitløkssalt. Stekt i masse Cocosa og smør. Servert med klippet salami, høvlet agurk, en bunt løpstikke og litt majones. Kosttilskudd, vann og kaffe.

Ble så sugen på noe mer, så det ble en halv Cavaliersjokolade og noen mandler sammen med en kopp kaffe til!







KVELDS (ikke bilde)
Fire skiver salami. Kosttilskudd, vann og urtete.

Ingen kommentarer: