tirsdag 28. april 2009

Uke 46, dag 2: Hurra! Minus 15 kg!




Morgenvekt: 90 blank. Da har jeg gått ned 15 kilo fra jeg startet midt i juni i fjor! (Og ca 18 kilo fra ifjor på denne tiden.)

Så deilig å komme til et rundt tall! Det må da være det at jeg kuttet ut melkeproduktene som gjorde susen? Vi får se de neste dagene …

FROKOST
Et stykke frokostpannekake med en halv avokado og litt gul paprika. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Et stykke frokostpannekake med en halv avokado, majones og friskklippet løpstikke. Og et stykke frokostpannekake til, med meierismør. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
Krydderstekt kjøttdeig, brokkoli

KVELDS
(Husker ikke)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så masse med minus 15 kilo. Det er et fint tall :-)
90 blank er heller ikke så galt.

Jeg ligger 2-3 kilo under, men der sitter jeg bom fast. Det har vært lim i vekta og kroppen i et par måneder. Nå vil jeg også prøve å kutte ut melkeproduktene slik som du.

Klem og lykke til videre!!

-Sissel O.

Fru Løvetann sa...

Hei Sissel O.

Tusen takk for hyggelig hilsen!

Ja, det er frustrerende når det er "lim i vekta og kroppen" (godt uttrykk!). Vi er flinke som holder ut, ikke sant?

Så spennende at du også vil prøve å kutte ut melkeprodukter! Håper du kommer innom og forteller hvordan det går med deg?

Varme klemmer og masse lykke til fra fru Løvetann