torsdag 30. april 2009

Uke 46, dag 4: Fremgang



Travle tider og vanskelig å få ført opp fra dag til dag. Har erstattet melkeprodukter med kokosmelk i frokostpannekakene mine og unngår melkeprodukter ellers. Unntatt smør, det bruker jeg rikelig av.

Morgenvekt: 89,7 kg. Hurra!!! Er kommet på 80-tallet!!! Utrolig!!!


FROKOST

Jeg har endret oppskriften på morgenpannekakene, nå lager jeg av:
4 egg
1/4 boks kokosmelk
2 ss mandelmel
1 ts bakepulver
2-3 ts johanneskjernebrødmel
2-3 ss fiberhusk
av og til litt linfrø
Provencekrydder, oregano, hvitløksalt

Steker den i noen ss meierismør og/eller Cocosa, deler den i fire før jeg snur den.
Spiste to stykker til frokost, kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Smørbrød (uten brød) med laks og eggerøre. Vann og kaffe.

LUNSJ II
En kvart frokostpannekake, vann og grønn te

MIDDAG
Kokt kyllingfilet, surret purre- og ingefærblanding, dampet brokkoli og vårløk. En god klatt smør på brokkolien.
Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
En Cavalier-sjokolade. Vann og kaffe.

KVELDS
En avokado og noen valnøtter. Vann.

Ingen kommentarer: