fredag 24. april 2009

Uke 45, dag 5: Ingen vektnedgang

Føler meg veldig sterkt i ketose for tiden, prikking i munnen, lite sultfølelse osv. Men det slår ikke ut på vekten:
Morgenvekt: 91,6 kg.


Flere på lavkarboforumet skriver om at de har måttet kutte ut fløte, rømme og andre melkeprodukter for å gå ned. Jeg bruker jo mye slikt i eggepannekakene som jeg spiser hver dag. Det er mulig at jeg også må prøve å kutte det ut, for denne stagnasjonen er jo ikke en holdbar tilstand. Jeg gleder meg over å være blitt lettere, men jeg må snart se at det skjer noe så jeg kommer videre!

FROKOST
Eggepannekake, en halv avokado. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
(Sannsynligvis:) Eggepannekake med ett eller annet tilbehør. Kosttilskudd, vann og grønn te.

Et glass FunLight saft og noen mandler.

MIDDAG
Noe eggegraps, salat, avokado …?

KAFFE/DESSERT
Fem flak Lindts og noen valnøtter. En kopp svart kaffe.

KVELDS
En halv avokado. Vann og urtete.

Ingen kommentarer: