fredag 3. april 2009

Uke 42, dag 5: Kunne vært et bedre tall, men pytt!

Ble litt skuffet da jeg gikk på vekten i dag: Morgenvekt 91,0 kg. Hadde håpet på et litt lavere tall, men må jo være realistisk nok til å innse at litt for store porsjoner og nesten null mosjon ikke gir stort vekttap. I alle fall ikke for meg! (MEN: Å gå ned 14 kilo er uansett mye bedre enn å veie det samme!)

Avkommet utfordret meg litt på morgenkvisten i forhold til dette med trening og brukte uttrykket "uutnyttet potensiale i forhold til vekttap". Det er nok dessverre riktig. Jeg har en mental innstilling til dette 3-års krafttaket som går på å ta en dag av gangen og være ganske fornøyd med det jeg har oppnådd. Men kanskje jeg skal utfordre grensene mine litt mer? Jeg er litt redd for det, redd for å sette meg mål og ha ambisjoner som jeg ikke klarer å oppfylle. Tidligere har det vært et mønster i livet, og dit vil jeg ikke igjen!

FROKOST
Spiste et stykke med eggepannekake fra i går, med smør, gulost, selleri og orange paprika.
Og et par never mandler … Kosttilskudd, vann og en kopp kaffe med fløte.

Ingen kommentarer: