lørdag 11. april 2009

Uke 43, dag 6: Ikke motivert, men holder da på et vis

Det er harde tider, med påskegjester som spiser brød, potetgull og godteri. Drikke øl gjør de også! ;-) Så jeg blir noe mer stressa i forhold til kostholdetet mitt. Kjenner at lysten på brød blir litt trigget av brødet som hele tiden ligger på kjøkkenbenken hjemme. Hvordan i all verden klarer de det, alle de som lever med familie som spiser "normalt" rundt seg? Jeg har vært forskånet for slikt og ikke vært klar over hvor priviligert jeg er. ;-)

Morgenvekt: 91,4 kg. Ikke overrasket, for jeg spiste sen kvelds i går med eggerøre av tre egg og har ikke gjort noe som ligner på mosjon på evigheter … Så det er bare lønn som fortjent når jeg nå ligger litt dårligere an enn i forrige uke.

FROKOST/LUNSJ
!00 gram røykelaks og eggerøre med fløte og mandelmel. Vann, kosttilskudd og kaffe. Og et lite kakestykke ("påskekake inspirert av Gerds ostekake").

MIDDAG
Pai med paiskall av smør, mandelmel og johanneskjernebrødmel. Fyll av krydderstekte (karri, gurkemeie, ingefær, hvitløk, koriander frest i smør og kokosolje) kyllingbiter, brokkoli, purre, revet Jarlsberg, egg, rømme, fløte. Avokadomos med sitron og pepper. Kosttilskudd og vann.

KAFFE/DESSERT
Et stykke påskekake og en kopp kaffe med fløte.

KVELDS
Et stykke pai (rester fra middagen). Vann.

Ingen kommentarer: