mandag 11. oktober 2010

Uke 122, dag 1: Litt bedre, kanskje?

Nå må jeg prøve å skrive mer på bloggen igjen, jeg har jo falt helt av! Har faktisk fotografert de fleste måltider, men orker bare ikke å legge ut.

Morgenvekt: 94,6 kilo.

FROKOST
To kopper kaffe med fløte, vann, kosttilskudd.

LUNSJ
Et stort stykke eggepannekake (egg, fløte, brokkoli, fiberhusk, linfrø og krydder) med Jarlsbergost, lammerull, rømme, agurk og persille. Vann og te.

MIDDAG
En og en halv kotelett (stekt m smør, krydder og løk), kokt blomkål, rømme og smør. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe med fløte, blåbær med fløte.

Urtete.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Hei, hvor har du gjort av deg? :-)

Riktig god helg ♥

Fru Løvetann sa...

Heisann SIssel O.

Takk for at du titter innom! ♥♥♥ Setter stor pris på det!

Nei, det har ikke vært lett den siste tiden. Gikt og en skade gjør meg inaktiv, smerter gjør meg lite motivert. Spiser for mye, men slipper ikke helt taket på lavkarbo. Et og annet knekkebrød her også, som jeg ser at du også spiser.

Jeg veier mellom 95 og 96 kilo. Buksene strammer og kroppen trives ikke. Magen er mer fremtredende, det er ikke pent!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme tilbake på den smale sti. Jeg fotograferer alt jeg spiser, men har mistet kontinuiteten med å legge det ut på bloggen.

Jeg har mistet litt motivasjon. Og de ekle diskusjonene i media om tjukke folk, hjelper meg IKKE til å få den gode flyten! Alle forståsegpåerne, folk som aldri har vært skikkelig tjukke, som tror det bare handler om å bevege seg mer og spise litt mindre … og som er fulle av forakt for overvektige. Det gjør meg bare lei …
;-(