tirsdag 27. april 2010

Uke 98, dag 2: Samma røret … :-(







Morgenvekt: 94,8 kilo.

Det er ikke mye forandring, nei. Kroppen er herjet av gikt. Pusten bremses av hoste (som jeg har holdt på med i ukesvis). Apetitten er for stor og selvdisiplinen for liten.

Jeg spiser "riktig" mat, men for mye …

FROKOST
Omelett med salat - og et stykke til med majones. Kosttilskudd, vann og kaffe med fløte.

LUNSJ
Omelett med pålegg. Forsynte meg 2 ganger. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MELLOMMÅLTID
En Cavalier-sjokolade. (Ikke fotografert.) Farris og vann.

MIDDAG
Kyllingsalat og kokt brokkoli, med smør og rømme. Kosttilskudd og vann.

KAFFE
Sjokoladeflak av mørk sjokolade og hasselnøtter, kaffe med fløte.


Det er bittert å tenke på at ifjor var jeg syv kilo mindre enn nå … Selv om det bare varte kort, så var det så flott å tippe under 90 kilo!

4 kommentarer:

Dilledame sa...

Kjære fru Løvetann :-)
Jeg vet akkurat hvordan det er når kroppen ikke lystrer og det er vondt både her og der. I tillegg så er man evig sulten.

I går leste jeg om Alli inne på lavkarboforumet, og jeg som lar meg friste av alle slags ting, kjøpte meg en boks. Har du prøvd dette? Ja, det er jo delte meninger om hvor ufornuftig det er, men.. æsj. Det er ikke enkelt.

Trøsteklem fra meg

Fru Løvetann sa...

Kjære Sissel O

Tusen takk for trøsteklem, det var koselig å få!

Nei, jeg har ikke brukt noen pulvere eller piller på mange år. Jeg er ikke helt avvisende til det, for jeg ser poenget ditt - hvis jeg har oppfattet deg riktig: Å bruke det som en overgangsfase. Jeg hadde virkelig trengt å få en pangstart og rase ned noen kilo. Forskjellen på meg med 88 kilo og 95 kilo er ganske formidabel, skal jeg si deg!

Men jeg har liksom ikke noen motivasjon for noe annet enn ketolyse, fordi jeg trives så godt med maten og er kommet inn i vanen. Hvis jeg bare kunne klart å spise mindre + sykle noen ganger i uken, så vet jeg jo at det hadde fungert så fint. Hvis bare, hvis bare …

Klem til deg også og masse lykke til!!!

Hilsen frua

Irene sa...

Jeg synes du er utrolig modig og flink, jeg!
Man kan ikke være like motivert hele tida.

Anonym sa...

Hvor mange kcal pr dag skal du spise med denne dietten?