lørdag 24. april 2010

Uke 97, dag 6: Vekten har gått opp til 95 kilo

Den siste tiden har jeg spist for mye, og økt karbeinntaket mitt. Skeiet ut med brød et par ganger. Ikke spesielt vellykket: Nå ligger morgenvekten på 95 kilo. I tillegg har jeg giktsmerter - om det er været eller maten eller at jeg har fått totalt "Farris-kick" vet jeg ikke. På grunn av gikten blir det vanskelig å bevege seg noe særlig (à la trening, altså).

Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ta grep, må prøve å bruke helgen til å motivere meg. Slik som dette kan det ikke fortsette. Og jeg vet jo at jeg egentlig kan få det til, hvis jeg klarer å fokusere på det. Men det krever at jeg samler meg.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Det ser ut til at vi sliter og kaver på samme måte for tiden. Det er bare så utrolig vanskelig å samle seg.

Jeg har gått på pulverkur i et par uker, men det har ikke vært så effektivt som jeg hadde håpet på. Dessuten var det visst nok i går.

Jeg krysser fingrene for oss begge to. Lykke til!

Anonym sa...

Deter en myte at du vil gå ned i vekt men det er lov å tro mens smarte forretnings folk blir rik. Du vil aldri oppnå noen varig vekt nedgang med det kostholdet der. Å spise som en svin vil aldri få ned vekta....