tirsdag 21. september 2010

Uke 119, dag 2: Og der var det en sving oppover igjen :-( Og utskeielser!






Etter en god natts søvn, våknet jeg og stod opp tidligere enn jeg pleier. Vekten avspeiler vel at jeg spiste litt mye til kvelds i går.

Morgenvekt: 93,2 kilo

FROKOST
To kopper kaffe med fløte, vann og kosttilskudd.

LUNSJ (ADVARSEL MOT FRISTELSER - DIETTBRUDD!)
Etter besøk med brødspisende gjester ble jeg igjen med brødet, sliten og alene. Og som en alkoholiker nærmet jeg meg nesten siklende akkurat det jeg ikke skal ha: brødet! Og det ble selvfølgelig tre skiver (riktignok var de tynne, men likevel). Jeg kunne sikkert spist 10.
Pålegg: Eggerøre, ost og bacon - og forbuden frukt: banan! Vann, kosttilskudd og grønn te.

Jeg var litt oppgitt over meg selv over brødutskeielsene, samtidig som jeg tenkte at det kanskje er greit at kroppen blir utsatt for littegrann av og til … Det er vel noen måneder siden jeg spiste brød? Og jeg ga meg ikke med det:

MIDDAG
En syltynn skive brød(!) med en boks makrell og en avokado. Persille. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe med fløte og fire biter camenbert-ost.

Urtete og kosttilskudd ved leggetid.

Ingen kommentarer: