mandag 6. september 2010

Uke 117, dag 1: Dårlig start. Vil det nå gå oppover? Eller nedover?








Morgenvekt: 92,9 kilo. Uff og uff og uff. Hva er det som skjer når vekten går oppover???
Vi diskuterer ulike forklaringer her i huset: Jeg har et revmatisk anfall for tiden og det gir en del væskeansamling i kroppen. Samtidig har jeg en del influensa-symptomer. Men jeg har kanskje spist for lite fett og drukket for lite vann? Ketolysen er på plass, sticksen gir mørkt utslag om kvelden. Jeg må innrømme at jeg blir litt oppgitt. Jeg tar litt smertestillende for tiden, men tror ikke det skal påvirke vann i kroppen eller forbrenningen.

FROKOST
"Forbuden frukt": Et halvt speltknekkebrød. Og en halv fleskepølse som pålegg. Vann, kosttilskudd og kaffe med fløte.

LUNSJ
To kokte egg, majones, karri, hvitløk og urtesalt. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
En porsjon fårikål - uten kål. Med meierismør - fett nok! Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe med fløte og en porsjon pisket fløte med kakaopulver.

KVELDS
Helt utenom sedvane: Fikk fryktelig lyst på mat ut på kvelden.
En kyllingfilet med masse hjemmelaget saus (smør, fløte, eggeplomme) og persille.
Vann.

VED SENGETID
Et glass rødvin, en kopp urtete, vann og kosttilskudd.

I dag har jeg passet på å drikke mye mer vann. For jeg har nok drukket litt for lite de siste dagene …
Jeg har også økt på med fettet og håper det virker.

Ingen kommentarer: