søndag 5. september 2010

Uke 116, dag 7: En skuffende ukeslutt




Morgenvekt: 92,5 kilo. Javel, det er et par hundre gram ned fra i går - men ettersom jeg har vært nede på 91,3 før i uken så er det ikke mye stas med tallet. Jeg får tro det går riktig vei utover i neste uke.

FROKOST
Fire ostechips med smør, eggerøre, avokado og persille. Kosttilskudd, vann og kaffe med fløte.

LUNSJ
Eggerøre med persille. Vann, kosttilskudd og grønn te.

MIDDAG
Fårikål, dvs. bare kjøtt. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
Bare kaffe med fløte, fordi jeg var så ekstremt mett etter middagen.

Rødvin, vann.

3 kommentarer:

Dilledame sa...

Jeg skal krysse fingrene for deg i neste uke :-) Det er nok bare kroppen som tviholder på væsken. Du klarer nok å lure den.

Jeg tror at jeg skal hærme litt etter deg i neste uke, for jeg skal bort noen dager med jobben. Maten er ikke alltid så bra, og en Atkins-bar i veska kan vel redde meg fra å falle i baguettefella, kanskje. Det er så typisk at det blir servert slik mat, og ingen valgmuligheter annet enn å spise opp pålegget og kaste brødet.

He he, nå skal jeg drikke en kopp med fru løvetann-te :-)

Fru Løvetann sa...

Takk for støtte og kryssede fingre; jeg trenger det nå!

Lykke til med neste uke! Kanskje du kan ta med deg noen hardkokte egg, også? Atkins metter ikke all verden. Og så har det jo en viss lakserende effekt …

Løvetann-te har jeg ikke drukket siden ungdommen. Er den god? Jeg bør jo selvfølgelig prøve! :-D

Dilledame sa...

Takk for eggetipset, og også kjekstipset som jeg fikk fra bildene dine. At jeg ikke har tenkt på det før da, sånne ostekjeks er jo supre å ha med seg, så det skal jeg sannelig ordne.

Teen er helt grei den, og den skal være bra for mange ting også. Anbefales! Jeg har 1 sukett i en stor tekopp, og 1-2 ts med te i klypa. Det er sikkert ikke nødvendig med noen søtning, men jeg bruker litt likevel.