torsdag 9. september 2010

Uke 117, dag 4: Kan nesten ikke tro det, men vekten stiger igjen …




Etter en god natts søvn ble det et sjokk å gå på vekten igjen.

Morgenvekt: 94 kilo. I løpet av en uke har jeg altså lagt på meg 2,7 kilo!!! Så store svingninger har jeg aldri hatt før, og jeg begriper faktisk ikke hva som skjer … Jeg ser ikke at jeg har spist noe særlig forskjellig fra uken før, da jeg gikk ned!

FROKOST
To kopper kaffe med fløte. Ikke sulten, så jeg spiste ikke. Vann og kosttilskudd.

LUNSJ
Kyllingbiter og kald saus fra middagen i går. Vann, kosttilskudd. Grønn te.

MIDDAG
To biter ovnsstekt laks med smør og (!) saus. Vann og kosttilskudd.

KVELDS
Fire skiver Jarlsbergost og fire skiver tunge, med majonesstriper. Vann, et lite glass rødvin, kosttilskudd.

Urtete.

Har drukket mye vann og en del urtete på dagtid også.

2 kommentarer:

Dilledame sa...

Kjære fru Løvetann.

Jeg fatter ikke hvorfor kroppen oppfører seg så merkelig, men jeg tror ikke at du gjør noe feil. Vær tålmodig og fortsett slik som du gjør, så kommer nok de gode resultatene snart.

Jeg kan ikke nok om vann, men det er nok veldig komplisert. Vekta mi kan skille flere kilo i løpet av noen timer, og det er ikke alltid noen logisk forklaring på det. Fryktelig kjedelig og man tenker at det må være noe galt med kostholdet.

Det ordner seg nok :-)

Fru Løvetann sa...

Takk for oppmuntrende kommentar, Sissel!

Disse kroppene er uvillige og vanskelige, og det er greit å vite at jeg ikke er alene om det.

Jeg får bare se det an … Mister ikke helt motet!