onsdag 8. september 2010

Uke 117, dag 3: Pyton start på dagen med katastrofevekt







Dårlig søvn i natt, dårlig humør i morges. og det ble ikke bedre av å gå på vekten …

Morgenvekt: 93,7 kilo. Dette er jo helt vilt. Greit nok at jeg dummet meg ut i går med å spise 2 Cavaliersjokolader, men likevel?

FROKOST
Eggerøre med fløte, majones og persille. Tre ostechips med smør og lammerull og persille. Vann og kosttilskudd. To kopper kaffe med fløte.

LUNSJ
Først: Nesten en hel boks sardin i olje.
Så: Tre (ikke to som på bildet) skiver Jarlsbergost med lammerull og majones.
Vann og kosttilskudd, grønn te.

Urtete og vann.

MIDDAG
Kylling, ferdiggrillete biter med smørsaus og persilledryss. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe med fløte uten noe attåt.

KVELDS
Tre skiver Jarlsbergost og to skiver kjøttpålegg, med majonesstriper.

Vann, kosttilskudd og urtete.

3 kommentarer:

Dilledame sa...

Hmm.. bare sender over en trøsteklem og undres over hva som foregår? Hva er det kroppen driver med?

Jeg har mange ganger lurt på om vi må følge med på både, kalorier, fett, karber og proteiner, og altså lage en plan utfra hvordan vi vil fordele kh kcal osv på et budsjett med f.eks. 1000 kcal?

Det er veldig trist at det skal være så inderlig vanskelig.

Jeg vet ikke hvordan det går med vekta mi akkurat nå, for jeg har vært på to dagers tur med jobben. Får se i morgen. Har ikke vært særlig flink. De hadde softismaskin og gratis is på hotellet i Tønsberg.

Fru Løvetann sa...

Takk for det, Sissel.

Ja, jeg blir kanskje nødt til å lage en sånn plan. Sukk.

Men når jeg ser på hva jeg har spist den siste uken, og det jeg har lagt på meg, så ser jeg ikke den helt store forskjellen fra uken før - da jeg gikk ned.

Jeg skjønner ingenting akkurat nå …

Fru Løvetann sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.