mandag 20. september 2010

Uke 119, dag 1: Ja ja. Sniker meg nedover …

Morgenvekt: 92,6 kilo.

Jeg er litt "frakoblet" i forhold til mat og diett for tiden, går litt på autopilot uten å være engasjert.

Får nok i meg litt kunstig søtstoff gjennom tyggegummi (Extra), men jeg har et sterkt tyggebehov så jeg må nok fortsette med det inntil videre. Spiser også noen Fribol-drops i løpet av dagen.

FROKOST/LUNSJ
En boks sardiner i olje, litt eggepannekake (nå med fiberhusk, linfrø og krydder), persille og noen ss rømme. Vann, kosttilskudd og to kopper kaffe med fløte.

LUNSJ/MELLOMMÅLTID
Et stykke eggepannekake med smørog blåskimmelost. Vann, grønn te.

MIDDAG
Torsk, stekt i ovn. Hade over en saus av rømme, cottage cheese, purreost og krydder. Et tynt lokk av Jarlsbergost. Kokt blomkål. Vann og kosttilskudd.

KAFFE
En kopp kaffe med fløte, to ruter 87% sjokolade.

KVELDS
Et par blomkålsbuketter, delt opp i smått med to egg over - alt stekt i smør i pannen. Vann, urtete og kosttilskudd.

Ingen kommentarer: