onsdag 18. mars 2009

Uke 40, dag 3: Hurra! Et liten milepæl!




I dag var det virkelig hyggelig å gå på vekten: Morgenvekt: 91,0 kg. Da har jeg gått ned 14 kilo siden 16. juni i fjor. Og før det gikk jeg ned 3 kilo. Så jeg er altså 17 kilo lettere enn på denne tiden i fjor. Jippi!

Og når den neste kiloen er gått, det blir en skikkelig milepæl!

FROKOST
Eggekake, avokado og gul paprika. Kosttilskudd, vann og kaffe.

LUNSJ
Noen biter økologisk brie og gul paprika. Tror kanskje jeg tok noen mandler eller valnøtter attåt. Kosttilskudd, vann og grønn te.

MIDDAG
Tre små krydrede kjøttkaker og salat.

KAFFE/DESSERT
(Husker ikke om jeg tok noe attåt, i så fall sannsynligvis kakaokrem eller valnøtter.) En kopp kaffe.

KVELDS
(Husker ikke!)

Kosttilskudd, vann og urtete ved sengetid.

Ingen kommentarer: